Saturday, January 1, 2011

berjalan menyehatkann badan


assalamualaikum..
selamat tahun 2011 ye semua nye!!!skang tgh sale kan kat sume shopping mall..tp klu org y bekerjaye mcm aku ni,layaknye window shopping jela atau kite bw org y bley memberi sdkit bantuan menjayakan sale tersebut..ngehehe..azam baru???aku mmg xde azam,tp harapan ade..aku harap sumenye akan berjalan dgn lancar..mls nak berazam ni,nnti lupe..azam awal thn je,da smpi bln2 azam tinggal panggil name azam blakang umah je..aku mcm biasela smbut dlm mimpi je..arr xkuase teman nak nyambutnye..

oo,ari tu ade try msk contest GA dr blog lin..1st trial trus xdpt..oo,tu mmg kebiasaan bg org kebanyakan..klu dpt aku da terloncat2 da..xpela,tu namenye cobaan..bley cube lg..azam thn baru..eh,kate xde azam..silap2,harapan..

dpt plak msg new year ni dr bank islam y tibe2 dgn ikhlasnye menulis bank da berisi,agak bez la skjap..skjap je gumbira di hati ni..nak tau nape,meh tgk ape aku buat arini..


budak y bakal duk asrama dan budak y baru saje menamatkan sesi persekolahan asrama


en.senah y sudah bekerje,dan aku y xtgh tggu keje..

oit2,dprtment laki ni..apesal teruje..

kan da kene marah..

reaksi en.senah kembali ke sekolah semule..

ko nampak sale kembali ke sek tu..teruje aku..


ni la muke bile bejalan xingat mkn..da ingt lapo,baru gheti dok diam..

en.senah berkate "lps mkn aku trus cabut"

peserta sale kembeli ke sek..bermakne aku bkn peserta,aku hanye 'membeli tingkap' je..

aku angkut 1kampong bejalan..meriah skit jalan ghaye tu kan..xkan diorng je y nak meriahkan majlis jln ghaye tu..kami pun nak joint sekaki..bekaki2 lagi kami bw..balik sume jd mcm kopok lekor da sejuk..kaki masing2 kan,masing2 urut ye..

p/s:mate aku da bengkak da ni..da lebey pkl12..jd cinderella kang aku nanti..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...