Monday, January 17, 2011

JINKAMEN Giveaway



sile lihat pose katak2 tersebut..mcm bez je kan katak tu bw gadget2 berharge..owner blog ni,JINKAMEN ade buat GA dan confirm la adiah die berupa gadget jugak kan..dat why la aku nak join dan mengajak korng join jugak dptkan gadget y bez nih..

so far,gadget y aku suke mestila my phone!!!nokiah express music..mcm agak ketinggalankan sbb aku ghase budak umor 13thn pun da pakai blackberry..xpe,asalakan aku ade nset y bley menjalinkan hubungan silaturrahim antr rakan2 dan xterputus hubungan..klu terputus pun sbb xde kredit ye yang..pastu sambung blk,btl x..klu fb kene tutp pun xpe,asalkan my gadget ni sentiase ade..

klik gmbr katak tu dan scr automatik anda akan ke JINKAMEN blog tuk mendalami syarat2 y diberikan..emm,nak tag sukasuki , deqlis , alycia..

2 comments:

  1. salam
    thanx cik nurul sebab sudi join 1stGA saya..moga boleh jadi kawan dunia cyber ni dalam bertukar pendapat dan cerita menark

    thanx support me!

    ReplyDelete
  2. welcome..mesti boley punye jd kwn cyber..ade blog y canggih manggih ni,sume tada hal..

    tu la gunenye kwn support menyemport..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...