Thursday, December 30, 2010

osah dio xsuko bola!!!



ko nampak jln y lengang xhengat tu..tu la jln pd 31.12.2010 y diisytiharkan cotih,tp aku xcotih...hangen aku!!!!!!!!!!!!nape la beliau xbg cotih ni..boikot sbb indon kalah apo bos aku nih..xjugak gaji naek kami ni selaku kuli y bekerja ni..bg la can kuli2 ni cotih sblm msk new yearkn..bg motivasi skit..mentang2 aku skang ni bce buku HR,tau je hak2 pekerje ni kan,ahaks..susah la dpt majikan y ala2 workerholic ni..oo,buat pengetahuan kalian,aku bkn la pekerja di kilang2 tempatan ye anak2..dan aku juge bkn lah dibhgn production..makenye selaku logiknye,klu cotih arini mmg xmerugikan sesape..dan disebabkan jln lengang ni,aku smpi terlalu awal di pejabat..mmg clear tmpt parking..klu da tepat pkl8 pun masih clear parking tuh,ini kan pule lebey awl,xbetul..

smlm pg cimb nak deposit cek..terabe2 aku,camnelah nak gune mendealah mesin ni..ni tuk pengetahuan anda juge ye..sekiranye anda merupakan seorang beginner tuk gune mesin2 kat bank y da canggih manggih tu,follow je instruction y da siap tulis kat mesin tu..klu ade org beratur panjang dibelakang anda,pedulikan..hak anda untuk meneliti mesin tu..dan akhirnye anda akan menjadi pandai juge tentang mesin2 tersebut..
cerita ini tiade kene mengene dgn tajuk en3 di atas..

p/s:esok nak kuar ngan en.senah dan adik2ku..ngehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...