Monday, January 3, 2011

mmg xde mood langsung


huh,dari smlm aku mmg xde mood langsung nak wat keje..nak wat y tu xkene,ni xkene,sume xkene la..masalah btl aku ni..baru thn baru da sume xkene..mujur thn ni azam xde..klu x,mmg sio2 la azam tu..nak tau nape aku xde mood..teqa nak msk asrama..ngehehe..dussshh!!sebiji aku kene hamik..adk aku msk asrama aku plak y mcm ayam berak kapor..nak wat camne,da tu adk aku kan..ghisau la aku..15thn xpenah duk jauh dr fmly, ade la 2 3 ari duk jauh kjap sbb ade kem..4thn xpenah xtido ngan patrick(sejenis bantal berbentuk star wane pink) tibe2 msk asrama..sob,sob,sob..msk balik sek ttj tu..mcm bley wat reunion aku ngan fmly aku..sume dari situ..ajah je y kene tendang jauh2 pg jb..smlm aku tlg la packing2 brg die..kemas ape y ptt kan..sbb arini aku xbley anta die,keje..ari sabtu kot aku tengok die,da alang2 aku KENE keje ari sabtu,bley la jenguk die..bace perkataan y aku besarkan tu dlm nada paksaan ye..

barang y nak dipacking..dlm bulatan tu,kaki teqa..


oo,ade lg ye..

aku ghisau camne la die tido,mkn,mndi,kmas baju,iron baju,sipar ilang x..yela dl mase aku f4 sek tu senior mcm hampeh..masing2 mcm tunjuk GL..tau ape tu GL..gilo kuaso..haha..ngutuk ea..mmg pun,nak wat camne..org msk sek tu nak blaja,die sebok la pasal tu xbley,ni xbley..klu die bley plak..blahhhhh la..bez gak luah dlm ni kan..tp mase aku n the geng jd senior,kami luputkan gejale2 y xmemberangsangkan otak tu sume..sangat buang mase,buang karen..xmengeratkan silaturrahim btl..junior tkt senior ade la..pttnye senior tlg junior bkn jd singe..bagus xkami pk ke hadapan..xdela,kami xnak junior tkt nak dekat ngan kami..ngehehe..

ok,back to the story..aku ghisau camne die nak absorb dgn alam sekeliling even ade sorng kwn die msk,sdare sndri ade kat situ..hehe..ghisau,ghisau,ghisau!!!!ghisau sbb die baru nak blaja wat bende tu sume sndri..and the worse klu die xbley nak blaja..huh,klu la aku xkeje,aku bley je anta die ari2..harap2 la aku posting dkt sek tu..ngehehe..bley ke y arif??

p/s:sepanjang pejalanan pg tempat keje aku y melalak..time aku duk asrama xplak aku melalak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...