Tuesday, January 4, 2011

Ayeen's Craft Giveaway!!

assalamualaikum..
pg ni aku da ghase ok skit nak wat keje even adk aku call smlm die still menangis nangis..biase la klu xpenah lone ranger ni mmg camtu,tp y peliknye aku pun mengangis skali..sob,sob,sob..sempat plak die bg syarat smbil menangis tuh kan..'ibu kene jumpe teqa tiap2 minggu w/pun teqa blk 2minggu skali'..ha,dgr tu bu,syarat dr anak bongsu..ngehehe..

back to the main point aku tulis entry ni ye wahai rakyat jelate..adk aku ni kreatif skit compare akk2 die y mmg xde seni langsung apatah lg seni kreatif ni..so dat why nak msk GA new year ni mane tau 2011 lucky kan..ups,tershashul plak..sbb kan die da pun berjinak2 wat bende2 cumel ni kot la blog aku ni terlucky bley la aku buat gift kat die tuk memenuhi mase terluang duk asrama..mane tau bley wat business mcm owner ni,ups!minta maaf y arif,tershashul lg..cam biasela,aku la y mempengaruhi die wat bende2 alah ni..dahsyat xkuase pengaruh aku ni kat adk2 aku..bende baek tau aku tunjuk ni,bkn bende2 y terpesong..cam biase,ati naluri seorng akk tuk adk die ni kuat..so,join la aku ni terhadap

New Year Giveaway!! by Ayeen's Craft


klik saje pd banner ini,dan anda akan diterbangkan kpd pihak penganjur..

kan hadiah ni sesuai tuk adk aku y baru berjinak2 tu..bley aku tumpang sekaki skali,ahakz..if dpt la..if xdpt,bley cube lg..saje nak wat surprise tuk mengubat ati adk aku y lara,oh baek nye aku ni,ngehehe.oo,banner kat atas tu la adiah GA if uoll msk and then lucky..ghase geram kan tgk bende2 cumel ni..klu korang blurrrr xtau ape bende alah ni klu korang menang,korang bley tgk kat blog owner ni sndri hasil kreativiti owner ni buat..dr sehelai felt,butang kpd keychain,id holder,pencil case pun bley gak..kreatif gitu..

ape lg,slagi kreativiti anda blm terserlah,pakat ghamai2 oooiii ghebut GA ni!!!!
tarikh tutup ade lagi 15ari lagi dr tarikh aku publishkan entry ni yakni
20 JANUARI 2011
hamek ko,skit punye beso aku tulis ni..

oo,ade pantun,ade pantun..

due tige kucing berlari,
mane nak same Ayeen's Craft sorng ni,
New Year Giveaway bermule 4 Januari,
harap bley menang GA Ayeen ni..

haha,ini namenye pantun harapan ye anak2 sekalian..

bez of luck of me n to you!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...