Tuesday, January 11, 2011

kete lembu ke kete ijau


'nurul,ko bw kete lembu ke kete ijau'..soalan bez ayah aku bg sesampainye aku dr keje..y aku ni plak blm smyang asar,jam da pkl6.30..badan da melekit2 dan aku ghase amatlah rimasnye,tu y turs nak mndi..'kete ijau yah..nape??nurul xlanggar taek lembu pun td la..ade taek lembu ke'..bace dlm nada anda sedang gosok gigi ye kwn2..'taek lembu apenye,kete mcm kete lembu pastu bebel bw kete berat la,lembab la..pressure kete tu 15 je mane xjd kete lembu'..ha???15..bkn aku baru isi angin sbln y lps ke..errrkkk!!kenyang aku mkn buih ubat gigi tu..ngehehe

mndi cpt2 sbb sedar diri y diri ni blm smyg lg..'da tu nak isi brp??bkn 20 ke yah'..'kete ape ko isi 20 ni,ko ingat moto ke'..dlm ati motokar..ngehehe..'28la'..'oo,yeke..nurul isi 20je'..haha..lantas pg ni aku ingat pesanan ayah dan sedaye upaye mengelakkan diri dr terlanggar angin supaye pesanan itu tdk luput dr ingatan..aku ingat angka 28 dr umah lg,tp smpi petronas nombor ape smpai ratus2 ni..org laen isi 220..xkan aku nak reduce smpi angke 28,kono golak yo kang..huh,aku dgn yakinnye isi jela 220 tanpabertanye kpd y pakar..da lambat da ni nak pg keje..smlm da lmbt,jatuh reputasi baek aku ni..dush!!!pewasan sgguh minah ni la..

punye la aku tekan bg masuk angin tu smpi angin dr bdn aku pun kuar jugak la supaye pemindahan berjaye,ups..bgs utk kesihatan ape,btl x??keempat2 tayar kete aku da kembali berangin dan bertukar dr kete lembu ke kete ijau semule..yeay!!!syabas merebetey(bace dlm keadaan inspekter sahab menepuk2 bahu)

p/s:baju batik da siap letak manik,bling,bling..15minit je jait,20minit masukkan benang kat jarum..halus sgt,hehehe..santek!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...