Tuesday, January 4, 2011

semalam dan hari ini..

assalamualaikum..selamat pg cikgu!!!
aku ghase pg td adk aku mesti da sebut perkataan2 tu kan..da lame plak aku xsebut kat cikgu2 aku..pasni aku plak dpt tittle cikgu,,ngehehe..syukur 4thn blajar..xsia2kan kwn2 kite blaja pastu dpt kite plak mengajar,xgitu anak murid..smlm time aku sebok2 ngemas bilik,dpt msg dr ayah..mms pendaftaran teqa y tengah bergelumang dgn resit2 time tu..ghamai jugak la ajah kate selaku wakil kakak y hadir..die la y dok anta mms kat aku..snap sane sini die anta 1 kat aku..bgs xtrenetnet ajah ngan adk aku y tgh dok pk pasal teqa tu..fuh,lege dpt tgk keadaan adk aku tu..ngade btl akk ko ni la..
dari blakang cikgu tu mcm cikgu normali..wah!!kenal cikgu dr blakang je..cayalah beb!!

rutin harian aku pas blk keje sesudahnye lps aku parking kete,aku akan jerit name teqa..tp smlm da xbley da,padahal aku jerit jugak..ngehehe..aku tukar name panggilan plak..'ya agerger!!!'panggilan tuk ajah..hehe..ye,aku skang pas blk keje aku jerit name 'ya agerger!!!!'
mane aku dpt name tu??aku pun xtau..sdap plak ble 1st time aku sebut agerger tu..bermule la rentetan name tu smpi skang..sowy ajah..
ajah kate parcel aku da smpi..parcel celah mane plak ni..'ni ha,button ko ni kak'..ups,lupe plak aku ade order tuk teqa sbb die bekenan ngan button y sgt kiut tu..xsempat plak die tgk kemunculan button tu kuar dr perut sampul tu kan..da kene robek2 ngan ajah dl..
oo,ade lg 1parcel y xkunjung tibe lg ni..mano poie ntah..
ni la button y diorder scr on9..cumel2..bez tgk..tgk jela kan..

biase pas mkn aku akan sebok dgn manik aku..fuh,bz kan aku ni skang..siang dan mlm ade je aktiviti sehat aku ni..biasela klu da produktif ni mcm2 bley jd..pas skt pinggang aku duk jait manik smbil pandang ats bwh tgk tv,aku tukar aktiviti wat quilling plak..da minat,nak wat camne..mak aku bising la,'ko watpe ni nurul dok gulung2 bende alah tu'..'ish,ibu duk diam2,rahsie'..dush!!ibu wat lintas langsung dpn aku kononnye nak pg dapo..tersenget kjap ketas aku potong tuh..

arini aku wat keje jht..dr aku dok sreetttt ketas gune cutter,ape kate aku mintak tlg uncle stationary blakang opis aku ni ptgkan..aku tanye la scr sopan..aku tanye laen die jwb laen..aku tanye uncle bley tlg shred my paper x..auntie plak y nyampuk..'tudung u so beauty la..ade corak den u pusing2'..ups,blusher aku skjap,bling,bling..aku sumbangkan senyuman y plng menawan kat auntie tu..

dgn itu,makanye aku dpt wat pinjaman shredder paper die slame stgh jam..dlm kpale hotak aku ni y jenis mcm cutter tu kan..tp bile die kuarkan paper shredder die,uuumangai camno ni nak buek ni..jenis tarik dan tolak tuh..mmg bermuscle la tangan aku nih..fuh,fuh,fuh,,xde toleh menoleh da aku potong tu..
ade la dgr komen2 menarik..'cantik la die'..ngehehe,ngade btl u puji i tau..'buat ape ni','banyak nye'..mcm tu la diantare org y lalu lalang tgk..hasilnye..tarrraa!!!!

santek x???

'auntie,cantik x'..'wah,cantik la..so colourful..u nak wat ape ni'..'pom2 gurl auntie..da siap i bg auntie 1 ye'..golak bosa auntie tu..bgs x idea saye..naek tumpul la aku kejekan..ngehehe

p/s:en.senah smpi telelap tggu aku xreply2 msg..ghalek wat quilling tuh..sowy ye en.senah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...