Monday, January 10, 2011

yeay!!!lucky number!!!!!!


assalamualaikum..
huh,huh,huh..tgh sebok2 gayut ngan en.senah jari ni gatal plak nak tgk blog kot la de y terbaru ke ape ke..result GA lil sweet crew box da kuar lebey awal plak dah..masih dlm keadaan tenang..tibe2 dgn pantas mate aku menangkap no.lucky aku..bertuah upenye aku ni kan..1st cabutan plak tuh..bertuah2..tgk la dgn mate y mesti disepetkan krn saye xpndai lg dlm bab copy skrin ni ye..minta maaf sume sekiranya gmbr ini menyebabkan dahi anda berkerut2..nnti jgn lupe tegangkan blk ea..



aku xgheti nak save gmbr ni..makanye begitulah y terjadi kat ats tuh..y penting da menang,xgitu kwn2..owner blog berkate adiah lmbt skit sbb die da nak stat keje..aku siap bg petue bg menghilangkan kebosanan bg pekerje di hari pertame..aku kan bnyak pengalaman..haha

p/s:da bley smbng blk en.senah..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...