Saturday, January 8, 2011

settle akhirnye


assalamualaikum..
fuhh,tamat sudah sesi latihan menjahit aku selame 10 ari ni..ye,aku mengambil mase y sangat lame utk aku menyiapkan jahitan y ala2 grand nak mengalahkan pengantin nnti..selaku org y xpro ni katekan,sebelah tangan aku mengambil mase 5ari tuk aku siap..ni sape anta jait kat aku mmg aku kene sumpah seranah, maki hamun dr pelanggan..silap ari bulan,kene makan manik..aku ckp awl2 kat mak aku ni 1st and last aku nak jait manik..patah pinggul aku duk berteleku jait manik ni..brp kali kpl aku ni kene ketuk dek ibu..hoho,kpale aku jd tmpt fav ibu ketuk skrang ni..xkpale, dahi..tu musti ye anak2..xpe,tepuk manje..wahaha..

"ade plak last,patutnye jait lg..tmbah skill"..hamboi,nak suh blajar lg..jait ni kene ade semangat dan cite2,klu xmmg xjd..tmbh2 lg org mcm aku ni..angan2 tggi melangit..aku ghase berat bj aku tu da mcm same berat ngan aku je..klu aku pakai mcm bahu aku ni jatuh gedebik..dgn nak lwn ghase ngantuk,lwn nyamok2 y busy body nak join sekaki,manik terabu sumela..tp saye suke!!!!!!!!!!!finally siap jugak..ghase nak sorok manik jauh2 tp ajah nak gak jait manik..meh akk ko ni ajar..mase bls blk tamparan manje ibu bg kat aku..aku nak pas kat ajah..hehe

oo,saye kan masih ade aktiviti seni y perlu diteruskan..en.senah da jumpe tmpt alatan2 seni tu..yeay!!!make it real!!!aku pesan 4brg je kot..tp die dgn baeknye menambah jumlah bilangan seni aku krn die trus tertarik dgn idea y aku cube smpaikan..mule2 kene bebel gak la,tp finally die plak y ghalik menggulung ye en.senah....xpe2,sile2 sementare alatan masih di tangan anda..nnti da bertukar tangan xde can lg nak try..harap2 la jd seni aku tu..

p/s: thank u en.senah!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...