Saturday, January 22, 2011

pintu terbang



assalamualaikum..
mcm da lame xbkk blog ni aku ghase..2 mlam aku kene blk mlm siapkan keje..mcm pekerje kilang x aku??pastu sambung blk kat umah..mmg la aku tido sgt lmbt luar dr kwsn waktu tido aku..angehehe..pastu smlm aku topup blk tido 930..hamen ko..mmg nobita kan aku ni..
oo,smlm lps keje aku ngan en.senah lawat teqa..antar brg,mkn ngan die..aku ghase tiap kali ari sabtu aku la y mlawat die..en.senah nak join sbb nak tgk teqa y sgt cukulat skang ni..
ni la keadaan teqa skang..da pndai cuci baju sndri..baju y die pakai skang ni sbnarnye lencun sbb baru lps sidai baju..xnmpk ok,sbb die pndai cover..camne la die cuci naju ngan tangan kidal die tu..haha..da abes mkn musti la nak blk kan..ko tau teqa ni buat ape..die perlu tenang kan diri die,so die nak msk kete ddk2..ko tau die wat ape nak tenangkan diri die..ko tgk bdk due org ni ha..y tu die kate tenangkan diri,,ish2,bdk zmn skang ni kan..

tgk tu,ralek sgt..lps gmbr ni la berlakunye pitu terbang..baru nak kaitkan dgn tajuk kan aku ni..mmg fail la BM aku klu aku amenk exm blk..hoho,jgn2..aku lupe ttp abes pintu kete tu..konon2 nak wat drift,tibe2 terbukak pintu tu dgn laju dan luasnye..mujur xde sape y lalu lalang or kete park kat situ..klu x,kopak duet aku y xde duet ni..hoho,nehi2..berair mate teqa tu gelakkan aku..ceit,malu aku..en.senah mngkin da menggeletar kaki die sbb lg ghisaukan kete die tercabut dr ghisaukan duet aku y bakal terbang..boley ke??

p/s:arini jumpe lg..yeay!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...