Monday, December 27, 2010

tak jadi lagi..grrrr


ini la y dikatekan hangat2 taek itik..klu hangat2 taek ayam,xjd langsung kan..aku ni da nak jadi da..aku da berjaye beli beads..thank you tu kak amoi sbb match kan beads y sesuai..padahal bkn susah pun nak match kan,tp disebabkan saye ni adlh beginner manakala beliau adalah senior,makanye wajar sgtlah saye selaku beginner ni meminta tunjuk ajar..bekobar2 esey nak jait..biasenye lps mkn mlm,aku trus tido..tu y skarang ni aku makin gebuzs2..hehe..tp kelmarin aku blk kg,sdare mare aku kate aku da mcm akk aku da..yo,saje je makcik2 aku ni wat propa tau suh aku mkn bnyk..benci i..
ok,smbng blk..disebabkan aku ade cite2,aku gagahkan diri nak jait beads tu..
e'eh,aleh2 buntut jarum tu beso la plak..xmuat msk lubang beads aku tu..da tersangkut lg..grrrr...ibu suh cr buntut jarum y halus..lupe plak aku y jarum kat umah tu,buntut die da bersaiz bsar memandangkan power spect mak aku pun da tggi..tangguh lg keje aku ni ha..ayoai..
akk plak time tu tgh lipat kad kawen die..da project aku xjd,aku tlg la project die..tp die mcm da layu je time part2 melipat tu..sian plak,sbb outdoor gift die.aku xtlg buat..so aku tlg la sesi melipat ni..trus i jd pro melipat tau..sape2 nak tempah melipat,ape2 jenis lipatan bley call i..haha..osah!time abg ipar call die trus msk blk,dan trus tido..xpelah kan..tggl separuh lg je aku kene lipat coz ajah n teqa da tlg lipatkan..mujur abg ipar punye die da bw blk kg halaman..menggunung jd nye ha..sesi menulis akan dilaksanakan pd bln jan2011 yakni 4ri laie..



p/s:kpd y berkenaan,nantikan kad2 ini didlm peti surat umah anda,bkn jiran sblh ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...