Saturday, December 25, 2010

terjumpa

ari sabtu ke3 musti keje setengah ari walaupun pd zahirnye aku duk melangut je..
aku sungguh benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!tp kene pg utk mencari sesuap nc..
sejurus sj tengahri,aku kuar pg mkn..
kebetulan en.senah da blk dr ganu kite..hehe
aku warning awl2 kat die..
camnila bunyi warning aku:
"dkt kenduri nanti nak mkn bnyk bley,tp kene tapau sekali"
or pilihan kedua
"mkn skit je nanti org lapo"..
itu adalah pilihan utk die y pg kenduri pd ari sabtu mggu ke3..
60minit jugak la aku kene tggu en.senah ni..
tp time die dtg tu la,aku jumpe bdk2 sek pu3 dl..
sgt wajibla soalan2 cepu emas bile terserempak dlm keadaan mcm tukan..
aku dgn selambe berkate"ntahla wei,aku tengah pening ni"
dush!!!hamek ko..aku dpt sebiji diorng bg free kat aku..
da aku blurrr sbb aku nampak kete sorong y diorng dok sorong..
y sorong 3orng,kete sorong 1je..mak nye da merayau..
tinggalla penjage2 bayi y xbertauliah tlg sorongkan..hehe
da kawen upenye kawan aku ni!!!!!
punyelah lame xjumpe..
congratz my dear..



santapan tengahari ku disini..xdpt dibendung lg tahap kelaparan aku time ni..

p/s:dpt kupok lekor import dr ganu..yeay!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...