Tuesday, December 21, 2010

bye bye..

en3 ni aku tuju khas tuk my beloved shoe y aku akan hobinkan ke dalam tong sampah..
sandle ni tggu mase je sbnrynye..it belong to my sis manakala aku adalah pewarisnye..
ayh aku da lame impikan nak tlg hobinkan sandle aku ni..
kang xberalas la plak kaki aku y ala2 cumelni kan,so ayh postpont dl niat die..
yela,nak wat camne,fulus xde..
segan gak la nak bw pg keje sahabat ku ini..cry~cry~
but yesterday i already bought one..wahaha
ur wish come true yah..(padahal kasut tu mmg wajar dihobinkan)
lihatlah kasut ku y amat ku sayang ini..and new look on my foots..hehe

selepas..xbley tunjuk keluaran kilang tersebut..segan..


sebelum..(dahsat x)

my sis warning awl2,jgn beli lagi..
cey,die pun kaki lipan gak ape..


p/s: en.senah kate xcumel kaki aku pakai..yeke??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...