Sunday, December 19, 2010

syukur

aku ni mmg bab tido,mmg jenis punctual..hehe..bab kate en.senah aku,aku ni nobita..haha..tp sbb nak pg amek ibu ngan ayah aku blk hj,aku teguk due tin kopi latte...hambek ko!!!celik smpai ke sudah..tp mate ngantuk..ayh smpi airport 12.01am..tp ayh kate,kapal terbang cr parking lame sgt,tu y smpi pkl2.30 baru nampak kelibat beliau..itu pun tersangkut beg ayh xjumpe..ayh kate tertinggal kot kat madinah lg..haha..sbb kapal ayh aku da overload brg..ayh ngan mak aku sehat,tp just batuk2 la..den trus blk umah..ingt nak singgah masjid dl,tp almaklumlah masjd kat m'sia skang ni lps isya' da kene mangge da,so xjd la nak menyinggah msjd..smpai umah,ayh cr penimbang..sesi d biggest loser la kan..ayh aku turun 4kg,mak aku naek 2kg..haha..ibu kate ayh aku mkn memilih,ibu aku maen balun je..hepy!!!!!!!!!11

p/s:kpale aku ghase tepu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...