Friday, March 4, 2011

saya mau itu ENCHANTEUR PARIS !!


da lame aku xmerayap kat blog2 nih dan mcm da lame je xjoin contest2 blog nih..aku kan suke memeriahkan majlis blogger2 yang wat contest nih..haha,dpt xdpt blakang kire ar..tu y time tangan ni gatal klik,aku terklik kat tuan tanah nih..da lame aku follow die,cume xberkesempatan nak join je..ni alang2 tengah ade mase,aku selitkan entri join contest ni lah ye..nak cr mase lg xtau bile bley dapat masenye..


tuan tanah ni sgt la syg kat org2 y die syg dan sempena itu,die buat contest ni bg ruang kat blogger meluahkan kasih syg dan gmbr2 y tersayang..klu xcaye,cube try bukak blog tuan tanah ni..ade je gambar insan tersayang die..xcaye tgk gmbr ni..contest y die buat mesti berkaitan kasih syg y sweet kan..ngehehe..mintak maaf ye tuan tanah..


oleh itu,saye pun nak join juge contest ni..mrk ini adalah antara y saye sayang!!!

ok,ini adalah kisah saye dan mereka..
yang bertudung ungu mude tu adalah nenek saye..tp kami panggil beliau 'mak'..kami adik beradik je yang panggil beliau 'mak' bb beliau lah y jage kami mase ibu ngan ayh dl2 jd wokerholic..haha..tp smpi skarang pun beliau mmg kamcing ngan kitorang..tibe2 ghase rindu plak kat beliau..hoho..
yang kedua purple gelap tu is my sis..die adalah my best ever friend walaupun kadang2 die suke psiko kami adik bradik time buat keputusan..grrrr..
y berbaju graduat tu my third sis..die adalah bantal pelok aku..aku mmg sgt suke cium die!!!

y pakai jeans tu,adk y paling bongsu,cuqu..die ni tersangat la manje ngan sume maybe ank bongsu kot..dan sekarang die msk asrama dan sehingga itulah die mlm2 akan cll utk memberitahu bhw die xnak duk asrama..dan y jd mangse,akuh jugak..dengar je la..

panjang plak..tp,mrk ini adalah antara y saye sayang!!!!!!!!!!!!
SAYANG SANGAT-SANGAT!!


nak tag:
DeqlisGA
Alycia
Timo
Huda
p/s:time ni my parents pg hj..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...