Saturday, March 26, 2011

ohh,proud of her too

assalamualaikum...

lepas cuti sekolah ni je,aku ghase aku ni mcm da pekerja kilang dah. Kalau jd ckgu ni dibayar OT da lame aku kaye tahu xencik pengetua.Mmg penat dan hidup aku di rumah sewa hanyalah terbungkang selepas mkn.Lantas menjadikan aku ni segebu y boley.boley ke :p

sepanjang seperjalanan cuti sekolah y lepas, teqa dpt result ujian y cemerlang berbanding akk die y sulung dan kedua ini.Memandangkan die mmg hobi baru die menangis,lantas parents aku bw lah beliau keluar mkn bersuka ria meraikan kejayaan beliau dan juga merangkap bufday die.oh,die mmg xsuke klu diraikan dengan 2event sekaligus sbb die kate xbez.Sepatutnye die diraikan due kali.Mintak mahap ye adikku,bkn senang nak buat gathering sekeluarga sekarang ni ye.

memandangkan aku nih belum bergaji lg,dengan pantas aku membuat usul kpd ayh supaye kami bertige membuat k0ngsi hadiah kepada beliau.Segan akuh nih,tp keadaan memaksa :p




ni la y teqa dapat..y wane merah tuh kat kaki.Die da berkenan ngan aku punye tu kan,bg la sepasang kat die.siap dpt sedikit accessories utk menghabiskan dana y diberi


selepas sesi mkn2 dan membeli hadiah beliau lantas terpandang pameran ini.Mmg harapan la sgt klu dpt sebiji pastu aku y bawa mmg tersgt la bez tp mcm harapan :p



mestilah posing dihadapan dl kan :p






........



.....

kemudian diikuti dengan penunjuk arah ini :p




.....




....

diikuti dengan membuat gaye ala2 kete 2 aku y punye :p


ok,kami hanye sebok bergambar manakala ayahanda dan bonda dilayan oleh pakcik kamal.Dealer setia setakat ini.Kami bertiga mmg tidak dilayan oleh sesiapa memandangkan muke kami mmg muke xde duet.Harap maklum..





p/s:adk aku ni tiap mggu nangis nak blk..aku pun nak nangis gak la sbb xdpt blk.huwawawawa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...