Wednesday, March 16, 2011

apaKah ini diNamakan Rehat

assalamualaikum..

cuti sekolah ni mmg aku excited..gayenye mcm aku da lame xblk rumah dan ibarat aku seorang pelajar y msk asrama bertahun2 xblk umah..nghehe..itu adalah suasane sape y sudah bergelar penghuni umah sewe ye,harap maklum..cuti ni mmg aku xmo pk pasal sek y akan memenatkan kepale hotak aku nih..lalu kite akan berehat dan bergumbira sebentar..

rutin aku kat umah ni hanye tido..puas aku tido siang dan malam..haha,ibarat balas dendam y tergendale..ngehehe..ade bnyk plan nak buat tp mesti tergendale sbb aku tido je,hahaha..tp aku suke,sbb lps ni xbley nak tido siang lg,aku sgt merindui tido di rumah..hehe

oo,arini ajah ade test komputer amek lesen..as usual aku selaku akk akan bg nasihat y bergune spt ini..


"jgn amek test smpi 2kali..membazir"

ayat tu harus digunakan sbb akk die xamek retest okeh..aku ghase test komputer tu xde la susah mane compare praktikal..tp ko tau ajah bg msg ape


"kak,kite dpt 39/50..lulus 42"

"pembaziran btl..buat btl2,jgn bazir duet lg"

selepas retest..

"kak,kite dpt 45..terbang rm27"

"uish,awat mahal..bukan rm17 ke..kan da membazir"

mase zmn aku xsilap rm17 walau aku xpenah amek smpi 2x,menurut kwn2 aku y berpengalaman xde la plak smpi rm27..1jam je pun testnye..klu pg cc tu 1jam 3hinggit je..ape ntah..

esok mungkin aku kene wat replan supaye aku xabeskan mase dgn tido je..

p/s:jgn membazir duet sudah


3 comments:

  1. wah!! kire murah lg la ko kt sne ek...
    kt tmpt ak rm50 beb!!

    ReplyDelete
  2. Eh... bangun...bangun dah siang sekarang ni. Jangan membazir masa dgn tidur juga.

    ReplyDelete
  3. izzati:yeke mo..dl aku murah je la..

    kakzakie:huargghh!!malasnye..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...