Tuesday, March 1, 2011

ini adalah pemberian dari org


assalamualaikum..

sejak kene pg sekolah ari2 ni, blog aku agak terabai dan diabaikan oleh aku nih..bile blk mesti ingt nak mkn dan siapkan keje je..update keje ape y patot sbb sbg pekerje baru kte jd bodoh sebentar..sume kene tanye,tp xpe xsesat jln sbb bertanye..arini stat ujian mmg patah kaki aku berdiri dgn xmkn ns semalaman,mmg ketar kpale lutut aku..smpi 3mase aku jage,tau2 aku pg blk guru ade mkanan tersaji..ngehehe..i loike,ade cikgu kasi..die bg tuk org terdekat dan tertentu..ahaks,akk tu da berjaye menyedari kewujudan aku kat sek tuh..



dan2 tu jugak aku suap dlm mulut..da terliur da,kang xsempat nak mkn plak sbb kene berjalan lg jge bdk..kenyang skajap perot aku nih..baru bertenaga dan mrh budak..haha

oo,aku ade bg tau en.senah tlh merealisasikan impian aku y tibe2 tu kan..ngehehe,inilah die..

ini mmg aku xmintak,yp sekadar sesi meluahkan perasaan pada beliau shj..semakin syg aku kat die..ups,kene band lg aku pas nih..bgs jugak la die bg,pasni aku nak lwn tokei kat bwh tu potostat y sgt mahal dan print y aku ghase mhl gilozzzz..

ops,i ade menang 1contest shawl ni uolls..tau2 da ade pemenang..xnombor 1,3pun jd lah..haha
alhamdulillah,rezeki..


gmbr2 diatas adalah pemberian dr org..semoga dimurahkan rezeki mereka ini ye..
timekasey krn sudi memberi..tangan y memberi lebih baek dr tangan y menerima..
bile la aku ni nak memberi pule..hehe

ok lah,xbley lame2..beratur keje aku kene siapkan nih..


p/s:cpt la cuti sekolah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...