Monday, February 21, 2011

mggu y penuh

assalamualaikum..

mcm di anak tirikan je blog aku nih oleh tuan punye badan sendiri..ngehehe..aku da xbley nak pk ape da klu kat sekolah tu dan xtau nak pk ape dah klu blk umah..ha??mcm mane tuh..sbb aku da mls nak pk semue pekare..pemalas btl aku nih..ish2 ape nak jd nih..nak keje da dpt keje dah..da keje komplain la pulak..ni la manusia mane penah bersyukur..

mngkin culture syok lg dgn budaye sek y mengalahkan pentadbiran..tp so far,ok lg..masih ade y membantu..syukur,y penting kene ringankan mulut bertanye..org pun senanh ati nak menolong..jgn tanye bukan2 sudah la ye..

mggu ni aktivitinye kemungjinan esok aku ade taklimat,dan kemudian menurut pengiraan atul y selaku ketua panitia merangkap teman sepanitia aku y berlainan sekolah akan ade meeting pd ari khamis..lokasi xtau lg..harap2 la ade,xnak aku msk meeting sek tuh..ngehehe..kemudian ari jumaat kemungkinan besar aku akan mengangkut huda pulang ke kampung halaman ku di batu pahat kerane tahap kebosanan beliau y semakin melampau a.k.a peneman aku ke majlis abg ipar aku..dan kemungkinan besar juge hujung mggu ni pindah umah..

terimakasey juge kpd en.senah y xpasal2 mencapai hajat aku y tibe2 itu..bkn hajat aku pun,tp bile sesi meluahkan perasaan,as usual beliau akan menunaikannye..tp aku mmg xmintak bende tuh,btl2 aku pk hanye sesi meluahkan perasaan je..hehe,lelaki idaman y dicari oleh setiap wanita..ok,sape bace petikan tu pasni bley sembur aku abes2..haha..da smpi kat tangan aku,akan ku upload ape brgnye ye..

aku skang ni mcm ibarat kais pg mkn pg,kais petang xmkn langsung..apekah itu??salah satunye ye xckp duet,dan slh due nye adalah aku xckp mase nak mkn kat sek!!!!!!!!!!!!!!!!ade je bende aku ghase nak kene buat..wawawawawa..ommmmmaaa~~~~


p/s:kurus xjugak,mkn berisi sbb skali melantak mcm due kali aku melantak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...