Friday, February 4, 2011

" If I Have RM100~ "


assalamualaikum..

arini kuar cr brg keperluan kenduri akk aku kawen sekaligus cr brg2 ala2 kembali ke asrama sbb lps ni aku duk umah sewe..uhuk,uhuk..mane penah aku duk umah sewe kecuali time praktikal,tu pun ade member2 seperjuangan,bez la skit..pasni xtau mcm mane kehidupan umah sewe bez ke xbez..

niat di ati aku berblog walking ni sbb aku nak cr tote bag y muat tuk aku mskkn buku rancangan mengajar..aku pk kedepan sbb nnti aku bergelumang dgn buku berat y setia tu..aku klik2 jumpe blog y wat contest ni..hoho,selaku warge negara m'sia y blm bergaji ape salahnye aku join kan..untung2 tuan punye blog ni auni_miyukie bley tunaikan impian..ahakz,mcm pari2 tunaikan impian cinderella plak kan uolls..haha


ok,i wish klu aku ade rm100,aku nak beli tote bag ini..100% handmade by http://fabags.blogspot.com..sbb aku teringin sgt bag ni untuk mengisi segale keperluan aku ke sekolah supaye xde brg y tertinggal dan beg ni sgt kelihatan cantik di mate kasar aku..klu da kite ni perempuan,penampilan adalah keutamaan utk dijadikan roll model kpd anak murid,xgitu..


harge bag ni xsmpai rm100 termasuk postage..cantikkan..sesuai dgn aku y ala2 gurlish ni,ahakz..name die PINK BUTTERFLY..itulah bag idaman hati..dpt x??hanye pihak penganjur je tau..

nak join,klik banner ye..

sye nak tag timo,deqlis dan sukasukiGA

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...