Sunday, February 6, 2011

debar

assalamualikum..

ok,skang ni aku tgh bekampung kat umah nenek aku..aku skang da jd lone ranger sbb lps ni aku settle sorng2..sape y akan berjuang bersame aku kat sek nnti,kite tgk la esk camne yo..aku ghase bln 2 ni aku lunyai skit sbb bln 2 ni bnyak agenda di hujung mggu..jd ke xagenda2 tersebut kite kene tgk ape akan terjd..kite hanye merancang tp DIA y menentukan..btl x..aku tgh ghisau nak tido celah mane walaupun dlm tangan aku da ade senarai umah2 tumpangan..masih tkt sbb tkt xde kwn,tkt xbley idup,(ok,tu sgt menipu namenye)..makcik kat tmpt aku ngaji dl bg nasihat,kite sebenarnye kene redha..tp bkn sbb kite redha kte xnak buat ape2..buat something y make u happy for ur self..ok,org tue bg nasihat klu xnak dgr sile lempang diri anda laju2..

aku xnak pk ape y terjadi sbb aku xsuke pk walaupun kadang2 die terlintas tibe2..nothing much to say sbb jiwe tgh kacau bilau..saye da mule rindu sume org!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s:en.senah punye agenda pun tergendale gare2 CNY..sume kedai tutup..next time ye wak..

2 comments:

  1. mmg la harus kedai tutup...huhu
    jenuh tuh kan..

    ReplyDelete
  2. tau xpe..cine mmg suke berniage btl..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...