Saturday, July 2, 2011

saya penat


assalamualaikum..

sape cakap jd cikgu ni keje senang,mmg aku nak sekeh.jd cikgu skang sgt susah dgn attitude stdnt y xmenentu.tersangatlah penat nak uruskan mereka dan pentadbiran.aku punye berat badan ni naek turun.bile balik umah naek,bile blk sek turun.arrrghhh!!!semalam wat medical checkup terkejut doc bile bace berat aku kat scale tuh.grrrr.tp mujur tekanan darah aku normal.kwn aku da kene tekanan darah rendah.skang ni aku xmkn pg smpi petang pun xpe.xghase lapo langsung.sbb aku ghase kat sek dari mase aku pg mkn,baek aku wat keje.huh,terbaek!!jgn jd mcm saye.dan setiap kali blk umah,aku akan dibebeli berdas2 oleh ibu aku.jgn jd mcm aku lg.nak bejalan2 pun xsempat.sgt sadis.jgn jd mcm aku lg.

mggu lepas,parents dtg amek result.bnyak btl cadangan y diorng nak tuk betulkan anak mrk.kesian aku tgk,mcm2 mak diorng nak buatkan,tp anak wat xtau je.aku dgn selamba badak sound depan2 lg.aku peduli ape,mak ko ke bapak ko ke.biar tau skit perangai ank mrk kat dlm kelas camne.tu aku xbkk buku sume lg tuh.2 botol aku teguk aritu.haha


post kejap smbil tggu klien strusnye.

p/s:baru mggu lps blk umah,tp nak blk umah lg.sgt penat

2 comments:

  1. asal sume cite sal penat ni???
    ak bace pom penat...

    air..nak air...haus!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...