Sunday, July 31, 2011

nak balik lagi

assalamualaikum..

da pose da kite kan.kjap ke ghasenye sthn ni kan.memandangkan aku balik time pose ni kan,kami pun jale2 la bersame.tp bkn dgn en.perisik ye uolls sbb die pun pulang ke kampung juge.uhuk,uhuk.oo,smpi umah ari jumaat lps tu ari sabtu kene pulang ke kmpng johor semule.ghase mcm xpyh amek bas blk rembau tp amek bas pg batu pahat kn,kan bgs.

ari ahd kami kuar berjimba2 buat cermin mate tiqa y da terlalu tue untuk dipakai oleh die.haruslah ditukar menurut ayh.dan ibu,cermin mate mahal ke murah ke cnfirm ilang punye.ibu pun buat satu sbb die punye da already ilang.

okey,tiqa punye spect siap dlm mase 1jam je.ayh y pilih.ayh punye taste mmg superb!ayh mmg bekenan dgn spect y aku pakai.oh,spect y die buatkan sempena bufday aku,uhuk,uhuk.tiqa dpt brand y same,saiz y same,design y same cume kaler laen je.ibu punye kene tggu smpi seminggu.okey,terpakse lah ibu merabe2 seminggu ni ye.


sementare tggu spect tiqa siap,dkt dpn A-LOOk tgh buat kempen derma darah.aku dgn ibu mestilah excited nak derma dan aku lah org pertame y excited kene tendang jauh2 sbb mmg xlayak.ibu lepas segale saringan nak derma darah.

dpt teman ibu je.teqa y amek gmbr ni dgn kabur nye.grrr


..

ibu dpt derma satu tiub tuh,tabek la bu.derma sblm nak pose2 ni kan.oo,tp mmg every year kempen derma darah ni akan dibuat setiap akhir bln julai.so,next year bley cube lg.insyaAllah.


p/s: selamat menjalani ibadah berpuase kwn2..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...