Sunday, December 11, 2011

gerhana bulan (^_^)



assalamualaikum

kelmarin aku tgk banyak fb cite pasal fenomena gerhana bulan. yang mencetuskan fenomena gerhana dlm family aku, teqa. sibuk die panggil ayh suruh tgk bulan dkat luar. ok, persoalan sekarang teqa yang nak tgk,tp ayah aku y setia menanti dkat luar tgk bulan??! tp tgk fenomena gerhana bulan dari awal smpi abes mmg wow!no pain, no gain! sakit tengkuk mendongak tp the result so beautiful. besar sungguh ciptaan Allah. dan disitulah juga aku,teqa,ajah dgn ayah bkk cerita pasal fenomena gerhana bulan secara sains nye. guess wat! i still remember all the cycle of the fenomena! yeaha! ingat kan dah out dah.

bile bertemu lensa. bln blm tutup sepenuhnya









tukar posisi dr mendongak kpd duduk











at the end, aku,teqa ngan ayah je y tgk gerhana bulan tersebut. mmg cantik bile die da jd ring. nak tgk gerhana matahari kene pakai sunglass tebal2 kan tp tgk gerhana bulan xpakai cermin mate tebal2. tp aku kene pakai cermin matelah sbb i kan rabun. ups




terlalu jauh untuk digapai








bye

1 comment:

  1. Kakak pun ada snap gambar gerhana itu. Kami tunggu anak-beranak sebab masa itu ada di kg, lebih selesa dan jelas kelihatannya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...