Sunday, October 2, 2011

hello Oktober

assalamualaikum

eh,da oktober da. kjap je ghase kan. minggu dpn PMR da nak stat. lpstu SPM. bersedie ke anak2 murid aku ni. gaye mcm blm je. tp ade gak gaye y dah mcm ready btl2 sbb dlm klas asyik tido je kan..mmg tggu mase kpale nak jwblah tu gamaknye. xpelah kan. sndri mau ingatlah mase dpn masing2. klu kaunselor pun xmkn saman, ini kan pulak guru biase mcm aku ni kan.hehe

xnak srabut2 kpale.xnak2,no,no,no. en. perisik dtg menyelamatkan saye!ape ye die buat dtg sini.he,die mmg suke wat keje gilos ni.disebabkan nnti xmenyempat2 nak jumpa sblm konvo ni,die dtg lah menjenguk aku di sini. lame gak xjumpe die ni melainkan mms y menjumpakan kami. okeh, die nak anta tudung upenye. dpt sponsor lg. yehuu!!xsangke pandai die plh tudung walaupun kene mrh.haha

ingatkan die dtg,ade la plan nak cr brg2 skit. tp non-hado brg y berkenan di ati. tp ade satu aktiviti y berkenan di hati beliau.


tp sebelum melaksanakan aktiviti ni kene cek pemeriksaan. dan saye setiase menunggu.
jd budak baek je kan.


nilah aktiviti y die berkenan sgt tuh.aku sgt setie menunggu smbil mkn aiskrim.nak derma xlayak.layak tggu je. tkt tgk jarum y besar


darah die sgt laju.spt je dah penuh.org sebelaj smpi kene tukar tangan tp xpenuh2. dl aku ghase xpayah nak bius2 time nak msk jarum bsar tu.tp skang siap kene bius la plak. zaman da berubah btl.



mujur xcomot mkn asikrim.mintak tlg akk nurse amekkan gmbr.he,tq akk nurse!bile ujung mggu ghase kejap je. tp bile time sek ghase mcm berkurun!esk sek!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...