Monday, November 29, 2010

3jam

pkl7 td da gerak dr umah anta teqa amek exm mara die..
3jam la aku kene menunggu die..mujur bw lapy ni ha..
memandangkan aku akk y baek,makanye aku tggu adk aku tu msk dlm lab komputer..
da cnggih da bdk zmn skang ni..xmaen ketas2 ni..sume online..pening nak bce kat screen tu aku ghase..menggalakkan bdk memakai kaca mate je..
time aku menunggu tu,sempat plak aku beramah mesre ngan bdk umur 6thn,sabrina..
aku ni kan ramah,aku layan la bdk kecik tu..
die ajak aku maen lompat2 la..pastu aku ajar die tgk footprint die..excited bdk tu..
den,die bg aku soalan bonus..ni soalan die..
bdk kecik : akk tggu sape?
bdk beso : tggu adk akk..
bdk kecik : akk ni 15thn ea?
bdk beso : ha??nape??
bdk kecik : akk mcm 15thn..
bdk beso : xla..akk da tue da..da 23..
bdk kecik : tipulah..klu 23 lagi besarrrrr..(siap tunjuk pakai tangan lg bdk kecik tu)
bdk beso : ala,klu akk besar,akk xbley maen ngan adk..(jwpn baek punye)
den bdk tu diam..agaknye die pk secare logik jwpn aku..
bdk2 hanye tgk ape y die nmpk je..ish2...tp name pun bdk2 kan..


p/s: bdk akan ikut ape y die nampak..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...