Friday, September 4, 2009

LaB


arini aku duty pg..suppose lab bkk pkl8:30..buji da remind kan aku da..xpyh turun awal klu duty pg ni..lab bkk pkl9 nye..da die kate camtu,aku tido la lebey mase skit..smlm exm tax kan..konon2 otak penat..tp serius smlm mcm ade 20ekor setan atas mate aku..ngantuk gile..b4 tido,aku tgk cite House dl..lps sahor sume,aku tido..budget nak gak turun lmbt..tp xsampai ati plak..mane la tau terdetik penjaga kunci y setie tu nak bkk awal..aku turun la around8:35..haha,5minit je pun lebeynye..tp sesampainye aku kat lab,nyesal xsudah..sah lab xbkk lg..nyesal aku xdgr kate org tue2..terpacak aku 30minit kat situ..acik cleaner da 2 3 round sapu sampah..kucing y tido da 3 4 kali menggeliat da..jelous plak aku tgk kucing ni tido..time aku tunggu sorg2 tu,dtg plak bdk itam..borak la ngan aku..die nak msk lab tp xbkk lg..nak tgk cite die kate..aku da xtau nak borak ape ngan die da sbb die terlebey peramah..mujur la penjaga kunci y setie dtg..die kate laen kali call la..wah,lu pahal..haha..aku suke gile ayat tu..da tentu duty die bkk pintu lab,nak aku kejutkan plak..aku ngan budak itam ni msk la lab..aku baru je nak ddk,bdk itam ni wat konsert tamil die plak..aduiii!!!!ni bkn tgk cite bdk ni..ni nyanyi lagu..ade plak sound effect die wat..bersiul plak da..tp die la regular customer lab ni..
bekerjasama berganding bahu
tolong menolong bantu membantu

3 comments:

  1. aq dah kata..memang camtu le kalau jaga pagi2 sabtu..tak dengar

    ReplyDelete
  2. aq tak le tua mana..sebaya je kot..dan paling penting aq ni lahir bulan 8

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...