Sunday, December 25, 2011

supliment utk tubuhku (^_^)

assalamualaikum..


tgk tajuk entry pls. ok,arini saye hendak bercerita ttg rutin pemakanan terbaru utk thn 2012 (ups,gedik disitu).xlah,act aku da menjinakkan diri utk memberi bdn ini sedikit supliment utk mengekalkan tenaga sepanjang hari. terlebey semangat di situ.supliment ni da msuk dlm tubuh awal bln ni sebenarnye, tp lambat skit nak update. supliment y di beri pada badan ialah VCO. pernah dgr VCO. xpenah?meh akk nak cite. VCO ni terbahagi kpd 2 jenis. satu kapsul, satu cecair. sesiape y liat nak telan bentuk capsul dan anak tekak nye kecil mcm i, boley minum y cecair. kedua2 bentuk ni mempunyai fungsi y same. kat bawah ni kebaikan vco.




sape xpenah tgk,ni aku bg kasi tgk.
Kebaikan VCO

1-Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.

2-Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak dan kering.

3-Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.

4-Mencegah risiko penyakit jantung dan kadar kolesterol yang tinggi.

5-Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.

6-Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.

7-Memperbaiki pencernaan dan penerapan vitamin-vitamin.

8-Melindungi tubuh daripada kanser.

9-Menyusutkan jerawat dengan cepat.

10-Melancarkan kitaran haid dan menyeimbangkan hormon

11-Batuk dan selsema cepat hilang serta melegakan pernafasan.

12-Mengurangkan tidur berdengkur.

13-Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil.

14-Mengurangkan keadaan mudah lapar.

15-Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami isteri.

16-Memperbaiki kandungan asid dalam rahim.

17-Mengekalkan kesuburan bagi kaum lelaki/wanita terutamanya yang telah berkahwin.

18-Amat baik bagi mengatasi masalah MONOPOS bagi kaum wanita (memperlambatkan proses)


panjang ok uols. oo,bercakap ttg vco ni, ade agent vco y tgh buat sale. i ni kan,mmg cari brg2 sale je skang, nak jimat duet la katekan. die buat promotion sbb die baru jd agent. kire nak cr market la ni. but why not kite tlg die kan,same2 dpt untung ape..aku xrugi sbb aku bley save duit..hehe. sape y suke mencari brg sale spt aku,bley klik dkt sini Vco Catalyst

hey, ape slhnye memulakan idup dgn perkare y baik dan memberikan khasiat utk badan sendirikan. sape y xde supliment utk diri, cubelah. bgs utk wanita y menjaga luar dan dalam. sebagai pengguna, i really love this product sbb aku nmpk kesan pd kulit aku. da xkusam. kulit aku ni xlah cantik,tp nak bg cantik kene la usahe lebey kan. ups,aku bkn jenis suke pakai make up tebal2 utk tutup jerawat,jeragat, kurap(ups,tu xde ea)



ok lah,bye uols

Tuesday, December 20, 2011

hye! saya dah bekerja

assalamualaikum..

keje dalam waktu cuti sekolah,ape ghase? mari kite tanye pada org y berpengalaman menghadapi situasi tersebut.


aku : bile anda mula bertugas?

me : sepnajang stdnt ambil SPM, kemudian cuti 2 minggu dan kembali ke sekolah utk membuka koperasi selama 4ari shj dan kembali ke sekolah pada 27.12.2011 utk meeting dan kemudian meeting,dan kemudian meeting,meeting lg.

aku : bagaimana situasi anda di rumah sewa?

me : sgt sunyi dan xtau nak buat ape.

aku : ada x cara utk menangani nye?

me : ade. counting the day utk blk dan sentiase buka tv bg memeriahkan suasana rumah.

bulan niconfirm duit api melambung. kuikui.

Thursday, December 15, 2011

rabu nan indah


assalamualaikum..

hye uols. cuti sekolah ni klu xjumpe kekasih ati haruslah mcm pelik. lantas en. kekasih ati telah mengambil cuti tahunannye pada ari rabu. ok uols,ari RABU. matlamatnye bile kuar ari bekerja tidaklah bayak kenderaan di jalan raya tapi ialah HAMPA. klu dah namenye cuti sekolah, kenderaan ialah semakin banyak. destinasi pilihan ialah MELAKA. haha,saje nak mengasah minda melihat tempat bersejarah.

pg2 lg da gerak laju2 amek kekasih ati di jusco. lpstu trus pg mlake. sarapan pg sume dlm kete sbb nak cpt smpai. smpai je mlake dah ghamai org. hampa uols sbb susah nak cr parking. dah jumpe parking ade ade pulak y mintak sedekah. tajam je mate diorng ni kan. die xcari y perempuan tau, die cr si lelaki. en. kekasih ati y baek ati ni bg la rm10 sbb die bg buku doa. lps tu boley pulak die ckp xcukup. ha?mintak lg. korng xghase ke die bukannye nak usahe sndri cr kerja. orgnye xsakit pun, sehat je tp xnak cari duit dgn cara y btl. harapkan belas kasihan org je. en. kekasih ati mls nak layan, trus tutup pintu kete, pastu blah.

eh, xmolah cite emo2 ni. destinasi pertame kami pg bangunan merah. panjat tangga tinggi2 dgn i mengade pakai kasut wedges gitu setelah mendapat kebenaran dr en. kekasih ati. die ni cerewet skit bab2 kasut. smpai kat sane,view 1 mlake boley tgk uols. xpyh naek Taming Sari y sgt mahal.




view mmg sgt cantek. pastu ade pulak angin sepoi2 bahasa. syahdu gitu




bile bace blk kisah bangunan ni ade mayat penah ditanam kat situ tp da dibawa keluar,trus kuar laju2. haha,penakut xaku ni.




lepas tu kitorng pg kapal Samudera. dl nak masuk ghase mcm xpyh bayar,tp sekarang nak masuk kene byr rm3. sume brg kene pakai duet tau uols.





sbb kan panas,trus dpt topi cantek tau uols.



a
en.kekasih ati pun dpt 1 juge.


tp bile kuar je dr kapal tu, hjn uols. ghase mcm lebey baek beli payung dr topi. tempat parking kete ialah jauh. lps mkn kene blk seremban sudah. mcm xpuas je jln2. ghase nak jln lg
tp xbley jln sbb hjn.





bye.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...