Sunday, December 11, 2011

gerhana bulan (^_^)



assalamualaikum

kelmarin aku tgk banyak fb cite pasal fenomena gerhana bulan. yang mencetuskan fenomena gerhana dlm family aku, teqa. sibuk die panggil ayh suruh tgk bulan dkat luar. ok, persoalan sekarang teqa yang nak tgk,tp ayah aku y setia menanti dkat luar tgk bulan??! tp tgk fenomena gerhana bulan dari awal smpi abes mmg wow!no pain, no gain! sakit tengkuk mendongak tp the result so beautiful. besar sungguh ciptaan Allah. dan disitulah juga aku,teqa,ajah dgn ayah bkk cerita pasal fenomena gerhana bulan secara sains nye. guess wat! i still remember all the cycle of the fenomena! yeaha! ingat kan dah out dah.

bile bertemu lensa. bln blm tutup sepenuhnya









tukar posisi dr mendongak kpd duduk











at the end, aku,teqa ngan ayah je y tgk gerhana bulan tersebut. mmg cantik bile die da jd ring. nak tgk gerhana matahari kene pakai sunglass tebal2 kan tp tgk gerhana bulan xpakai cermin mate tebal2. tp aku kene pakai cermin matelah sbb i kan rabun. ups




terlalu jauh untuk digapai








bye

Friday, December 9, 2011

year End Giveaway By nisamenaip

assalamualaikumm.

da lame ghasenye xjoin giveaway ni. bile belek blog nisa nie,rupenye die da launching giveaway die. ceit,lambat 4ari dah. tp namepun giveaway kan,xkire awal ke akhir. giveaway nie sape2 buley join dan sgt terbuke kpd wanita dan lelaki sbb 88 adiah nie termasuk lelaki dan wanita ye. mmg bnyak sponsor nisa nie. giveaway dibuka sehingga 31 Dis 2011. ups,esknye newyear lah.

sape nak join,klik banner tuh..

Saturday, November 26, 2011

tahun baru=)

assalamualaikum..

salam maal hijrah kepada semua umat Islam.semoga tahun baru ini membawa seribu erti kepada anda semua. buang y keruh thn lepas dan ambil y jernih thn lepas punye isu.hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...